Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Slapp skoldag

Trevlans skoldag. Har suttit vid datorn sedan 08:20 imorse och gjort ingenting på hela dagen :P
Men gör man klart veckans uppgift på första dagen så blir det så ;)
Hoppas jag inte missat något i uppgiften bara.

Ikväll vid 18:00 blir det basket i gympasalen med några ur klassen. Kul att få spela lite igen, hoppas att lungorna också hänger med och vill spela, blir så flåsigt och jobbigt annars ;)
Funderar på att ta en städning av rummet innan dess. Det behövs verkligen, men ack så trååkigt..!








         
Kommentarer
Postat av: ♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

Ja det är det väldigt kul =)

2011-01-12 @ 14:23:33
URL: http://viktenskabort.blogg.se/
Postat av: ♥Ska vända mitt liv till det bättre.♥

Jag spelar wii fit plus.

2011-01-12 @ 15:15:27
URL: http://viktenskabort.blogg.se/
Postat av: Paao

blir ganska slappt nu i skolan i början (:

allt bra annars?(:

2011-01-12 @ 16:01:49
URL: http://strawberryss.blogg.se/
Postat av: emma

Lycka till på basketen :D



svar: Vad bra :)



Justja, det var du som gjorde kasettbanden, men den blev ju också snygg :D



Jo, insåg att jag inte vill flytta härifrån blandannat, jag orkar inte lägga ner pengar på en utbildning som jag kanske inte har någon framtid i, alltså tillexempel trädgårdsmästarprogrammet...

Och sedan inredare i sundsvall, nja jag tror det är för liten stad så man går nog i konkurrs förr eller senare eftersom jag tror inte att jag kan bli en entreprenör, en bra sådan :/

Men sjuksköterska är så stort, kanske jobba på sjukhuset, med barn med ungdomar, på polarkliniken. Ja, det finns många ställen och jag har hört att jag skulle passa som det :) Faaast, det är mycket plugg innan jag är där, men det är bara att stå ut och tänka på hur fantastiskt jag hade det på inredning ;) Då blir man på toppenhumör igen :D

2011-01-12 @ 16:13:32
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...