Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Ouch!

Jag råkade ramla av hästen igår . Klantigt? Yes!   Men är man oförberedd så går det tydligen.
Blev mest förvånad över mig själv "Hur fan kunde jag ramla av av det där? xD"
Det fulaste var att jag bara en stund innan suttit och tänkt "Nu vill man inte ramla av, knappt nån snö och tjäle i backen, det måste vara riktigt hårt" Och haha jodå det var rätt hårt att landa med ryggen före rakt i tjälen. Klantigt och onödigt xD

Hela historien mer detaljerat finns på HÄR på min Ridsportsblogg


Jag är iaf riktigt öm och stel i ryggen och nacken idag, ouch ouch, dumma tjäle xD









         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...