Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Kalasgott.blogg.se; En kanonblogg!



Jag måste bara få tipsa om en blogg som jag nyss upptäckt!
Bloggen heter kalasgott och tillhör en tjej vid namn Jennie Benjaminsson.
Jennie älskar att exprimentera och skapa i köket, och hennes blogg är fullspäckad av fantastiska recept och bilder på allt från bakverk, glass och tårtor till kött, skaldjur och pasta.

Verkligen en kanonblogg! Jag tror faktiskt jag har hittat en ny favoritblogg att följa :)

Klicka på den översta bilden för att komma till Jennie's blogg









         
Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Vilken smarrig blogg, den var fin och inspirerande!



Tack för omtanken, värmer! Jag hoppas kunna komma tillbaka snart. Kram Emmy

2010-05-14 @ 21:02:02
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Ja, visst är det :D

2010-05-17 @ 09:26:41
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...