Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Dagens..

Idag har jag varit på Kungsnäs och hopptävlat. Gick väl sisådär, massa titthinder ;) Nu sitter jag med blekning i håret, men får se om det ens tar nåt xD får antagligen bli en sväng förbi willys imorron för mer.


Dagens humör:
   Helt okej
Dagens mående:   Bara bra
Dagens borde:   Uhm, inget särskillt tror jag
Dagens frisyr:   Ridhjälm och mössa
Dagens smink:   Det vanliga..ja som på bilden då typ :P
Dagens klädsel:   Tävlingsridkläder, mysbyxor
Dagens planer:   Tävla, bleka håret
Dagens materiella vill ha:   Räknas brunt hår som material? :P
Dagens fundering:   Tror jag frågade mamma om nåt förut, men kmr inte ihåg nu
Dagens beroende:   Inget särskillt faktiskt
Dagens tråkigaste:   Att inte ha en till förpackning blekning
Dagens längtan:   Inget särskillt direkt, men att träffa Nicklas vore mys
Dagens superlängtan:  Oj superlängtan? Ingen :P
Dagens tidning:   Inte kollat i nån
Dagens låt:   Ingen än, blir väl nån start ;)





         
Kommentarer
Postat av: emma

svar: Klart du gör! :D

2010-03-06 @ 16:06:56
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

sV:



var lite mer emma över de frisyrerna tyckte jag nog



saade, aldrig i livet.. Meslåt så in i bomben! usch!



2010-03-15 @ 10:32:56
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...