Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Imorron smäller det

Japp imorron smäller det. Den stora dagen. Dagen med stort D.
Eller första dagen in i arbetslösheten om man hellre vill se det så ;)

Imorron tar jag alltså studenten. Ska väl bli kul såklart, men antagligen mest för att jag inte vet vad jag har att fönvänta mej. Stressigt och körigt kommer det bli oxå.
Vill hellst bara få det överstökat just nu :P

Mamma står i köket nu och grejar som attan med plockmat och efterrätt och grillspätt osv osv. Och ute på både bron och altanen stod det pyntat med stora björkar när jag kom hem.
Lite annat från när man "bara" fyller år :P

Idag var vi hos elin i granlo och fixade flaket vi ska åka på imorron. En stor lastbil med cerisrosa och lila-tonad förarhytt. Tjejigt värre ;) 
Elins pappa Göran kör. Gör han? Ja det hör han! ;P
Anna spolade av och tvättade duktigt flaket, sen blev det att blåsa 30 st ballonger, skriva på lakan och knyta fast björkar.
Ska bli rätt kul att åka, men undra hur man ska komma upp bara xD :P

Angående vad som skulle stå på lakanen så var det lite delade meningar :P
Några förslag var "Hej Mamma!" "Det är Göran som kör" och typ "Det var Carro som höll i pennan, så det blev inget roligare än såhär"
Men det slutade med att det fick bli klassens namn på ena sidan. Och ett citat från från fd. mentor Lippe på andra sidan. "Döjävla skitbra" Det är Lippe det ;)


Bilderna är tjuvade i smyg från Emmas blogg ;)

Nu måste jag faktiskt gå och lägga mej. Har en lång dag framför mej imorron.
Så jag kommer verkligen inte ha nån tid över till att blogga :P
Godnatt :)

Och puss på min Nicklas som kommer att få se mej i klänning för allra första gången imorron ;)
Det tycker han kommer bli allra roligast xD Puss på dej sötnos <33







         
Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS =D

2010-06-10 @ 06:52:02
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: emma

Tjuvade du! okej, för den här gången går det bra ;)

2010-06-11 @ 14:58:34
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Ja, det är det verkligen :)) Tack så mycket!



Och grattis till studenten! :D

2010-06-12 @ 00:09:28
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: men han som dök upp då jag var med dig & emma, precis ovanför trappn inne på stads...

2010-06-12 @ 09:17:17
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...