Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Glada tjejer klippet gräset i regnet

Puh och pust!
Igår tänkte jag klippa gräsmattan men fanns ingen bensin plus att det började regna så gårdagens gräsklippning blev inställd.
Idag däremot kände jag att JAG MÅSTE hinna klippa gräsmattorna innan torsdag då släkten och kompisar kommer och firar min student.
Käns inte så kul med värsta ogräs-ängen runt huset då ;)

Så idag då jo det är väl bara att sätta igång och klippa det tänkte jag, hehe trodde jag då.
Pappa fick åka på macken och tanka dunken till gräsklipparen. Sen var oljan slut, så vi fick fylla på den. Sen när jag skulle sätta igång gick fjädern till startsnöret av. Så det fick bli att plocka isär locket, och köra en liten provisorisk startgrej ;)
Sen började det såklart att regna! Men jag måste klippa så nu har jag precis kommit in efter 2 timmars (!) gräsklippning i regnet ;P
Att det tar så lång tid att klippa gräset, det tror jag verkligen inte :S :P







         
Kommentarer
Postat av: julia

Va fin blogg du har :)

2010-06-08 @ 21:06:32
URL: http://juullia.blogg.se/
Postat av: Johanna

men emelie vi bestämde juh att du skulle klippa på torsdag precis innan släkten komme i din vita fina klänning :D

2010-06-08 @ 21:36:55
Postat av: Matilda

SV: Åh vad roligt! Jätte söt är den =D

2010-06-08 @ 22:02:05
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: emma

Så du klippte nu ändå ;) Du kanske skulle väntat tills torsdag ändå så hade du sluppit sett ut som en blöt kissekatt i håret :D

2010-06-08 @ 22:03:02
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: emma

Vad heter programmet som du gör dina bilder i? Alltså ramen runt bilderna och det som du har i din header. Jag använde det en gång men jag fattade inte hur man sparade bilderna och nu vill jag pröva igen :)

2010-06-09 @ 16:17:39
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...