Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Den stora dagen, Studenten!

Hejhej!

Äntligen har jag tid att vila ut och även tid att skriva ett inlägg här om torsdagens händelser.
Dagen var sjukt fullspäckad med båbe utklädnad, basket och volleybollmatcher, dans, massa nervositet och sedan äntligen utgång på trappan :)

Efter språnget nerför trappan ut i den sjukt stora folkmassan blev det mars in mot sundsvalls torg där vi studenter hoppade upp på våra flak och åkte tre varv runt stan, vissa fyra. Men man var faktiskt nöjd efter tre :P
Sedan blev det hem till släkt och vänner för grattande och fika :)

Sjukt tempo hela dagen och efter att släkten och alla åkt fick jag äntligen lägga mej i soffan och vila. Somnade och sov ca 15-20 min innan jag var tvungen att pallra mej upp för en kväll på stadshuset.

Helt okej dag allt som allt, stressigt, sjukt nervöst, men mycket bra dag. Ett roligt och härligt minne! :)


Här kommer massvis med bilder från dagen! :)
Vissa bilder har pappa fotat, vissa från min Nicklas,
någon tjuvad från Emma och även nån från st.nu

Guldtrofédansen. Min klass som Snövit och de sju dvärjarna.
Jag var toker (tvåa från höger, bredvid snövit)



Hedbergska


Min klass på utsprång genom dörren








Jag och Nicklas <3



Massa folk. Flera vägar avstängda :P




Vårt flak med läskigt låg kant :P


Citat från vår fd. mentor Lippe :)


Vår fina rosa lastbil ;)



Farfar, Jag och Farmor


Lillasyster och Jag

Puuh det var den dagen det :P







         
Kommentarer
Postat av: Anna

Du får skicka bilder =D

vad tyckte nicklas om dig i klänning då ? ;)

2010-06-12 @ 16:46:53
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...