Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Sisters birthday

Yep precis som jag sa igår så har det varit kalas här hemma idag.
Lillasyster Jossan fyllde nämligen 16. Så det var släkt och fika och det vanliga som det brukar vara här på våra födelsedagar.
Och en MASSA surr, morfar morfar.. han är lite rolig han ;)

Det blev inga bilder från dagen. Men jag bjuder istället på en liten filmsnutt från igår när jag satt och slog in presenten. Spookie var nämligen duktig och hjälpte till, eller ställde till ;)

Taskig mobilbild på paketet.  Spetssnöre från Lagerhaus :)



Säg till ifall att klippet inte skulle funka







         
Kommentarer
Postat av: emma

så jädrans sött så jag nästan blir tårögd :D jag tar spookie jag!

2010-07-27 @ 13:50:53
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...