Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Min helg

I helgen var jag varit med min älskling, heela helgen lång :)  I fredags efter att jag kommit hem från skolan kom Nicklas och hämtade mej så vi åkte hem till honom och åt middag och spenderade tiden tsm tills kvällen runt tio då vi åkte till stan och körde runt lite. Sen igår lördag tog vi en sväng upp till Roten för att låna en film av Thom. Han var inte där men hans mamma bjöd in oss på fika å grejer, å sen kom hans pappa å morfar dit oxå så vi blev där länge och fikade och pratade. Sjukt söt var deras nya hund iaf, sprallig och jättegosig. Taiga, annorlunda och fint namn, hon lixom passade i det :) Sen när det blivit mörkt begav vi oss hemmåt och köpte pizza på vägen som vi åt hemma, jag tror inte jag ätit pizza sen oktober-november typ. Sen tittade vi på filmen Tropic Thunder, och idag blev jag hemskjutsad.

Kommer dröja två veckor innan jag får träffa honom igen nu, han åker till Egypten på måndag/tisdag. Och eftersom jag fyller år på onsdag och inte han är hemma då så fick jag min födelsedags present idag istället. Kunde inte hålla mej utan öppnade den ganska på en gång ^^   Fick supersöta små kärleksgodisar, ett jättefint kort och pengar till mina Tretornstövlar som jag önskat mej :P  Jätte gulligt av dej älskling att du stöttar mej fast än att du inte själv gillar hästar, det är verkligen gulligt, det uppskattar jag verkligen :) <33 Älskar dej <3 :D









         
Kommentarer
Postat av: Nicklas

A jo, ja gjorde till och med ett hjärta som blev jävligt snyggt !!

2010-01-17 @ 23:01:37
Postat av: emma

Gud vad gulligt :')

2010-01-18 @ 09:25:25
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Men usch vad trångt. Jag har själv delat en 90 säng med killar och jag fattar inte hur jag kunde. Det är dö trångt, jag behöver space då jag sover :)

2010-01-18 @ 09:28:52
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...