Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Lite småkär

Sent igårkväll när jag inte hade något bättre för mej satt jag i soffan och bläddrade igenom ellos nya katalog för våren. Som vanligt finns inte så mkt man vill ha eller som man känner passar, känns typ lite samma kläder på varje sida, varje katalog, år in och år ut. 
MEN bland skorna hittade jag dessa snyggingar :D   Blev faktiskt lite kär.
Synd bara att jag inte kan gå i klackskor xD





         
Kommentarer
Postat av: Anna

ja, jag tänkte väl jag å..

emelie i klackskor?!

är bara å träna bruden ;)

2010-01-04 @ 17:34:46
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

En till som blev lite kär....eller förresten blixtkär. ;D

2010-01-11 @ 19:00:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...