Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Våren påväg?

Idag är en underbart vacker dag! Solen skiner och snön droppar på fönsterbrädan. Jag vet inte riktigt hur varmt det är ute men termometern i solen visar +7 och termometern begravd i snön på balkongen visar +0,6. Men det är ju inte -25 iaf, och det är jag glad för :P  Nu börjar jag bli bländad här i soffan oxå.

Jodå en härlig dag är det. Mindre kul är att jag har ont i huvudet och nacken..som vanligt. Det är nog inte så många som vet om det, men jag har problem med nacken när jag sitter i skolan. På något sätt måste jag spänna mej i nacken, men har ingen aning själv hur eller när. Jag får ont i huvudet och blir väldigt yr av det, oftast så yr att om jag tittar nedåt blir jag illamående. Riktigt jobbigt. Är mer eller mindre varje dag. Och imorse kände jag av det redan imorse och då blir det inte direkt bättre av skolan. Jag fattar inte hur jag spänner eller låser mej :S och när det väl börjat får jag inte bort det heller =/  Hemma har jag inget problem alls av det.

Aja anyway, imorron ska jag till tandläkaren. Ser inte fram emot det!  Är förvisso bara en undersökning, men lär ju som vanligt få höra: Jahadu Emelie, det här var ju inte bra inte. Fyrahundra hål (minst), du får nog komma tillbaka och laga dem..mohahaha!







         
Kommentarer
Postat av: Anna

Gidars vad kommentarer kvinna! Kanske är värt att kolla bloggar lite oftare än att ta allt på en gång ;P



Halsbandet är köpt på Kicks. Känner igen den koden, så det stämmer nog att den funkar på HB också!

2010-02-08 @ 13:52:51
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Anna

Och ja, våren är på väg! Jag har hört fågelsång idag också!!

2010-02-08 @ 13:54:24
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: anna

sv: bakvikt? haru tänkt på att man står på tå i såna där emelie ? x)

2010-02-09 @ 09:28:33
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag vill oxå ha vår NU!!



Jag hittade en utmaning och tänkte nu utmana dig. Utmaningen går alltså ut på att du ska skriva 7 fakta om sig själv och sen utmana 7 andra bloggare,samt skriva en award till dem. (jag skippade det, men absolut att du ska göra den)



2010-02-12 @ 12:55:24
URL: http://mountainman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...