Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Valentine's day

Glad alla hjärtansdag :)
Och särskillt till min älsklingsNicklas som jag spenderat hela min dag tillsammans med. Likaså igår och på fredagkväll, men särskillt idag på alla hjärtansdag :P
Vi vaknade, kramades, gick upp och åt frukost, sedan fick baby valentine's present av mej och vi åkte sedan till birsta. Det största målet med birstaturen idag var att Nicklas skulle hjälpa mej att hitta en parfym som både han och jag gillade, jag ville ha honom som dofthjälp ;) Och sedan ta en mysig fika tillsammans, men vi var för mätta sen frukosten så det blev ingen fika. Men en parfym blev det iaf. En ur Dolce & Gabbana's nya kollection, närmare bestämt Nr. 3 L´IMPÉRATRICE. Dyr var den men vi båda fastnade för den och söt som min Nicklas är så var hans valentine'spresent att betala en del av den. Tack gubben :) <3

Bjuder er på en bild på min fina baby :) <3
Jag älskar dej! <33

Båda bilderna är miniatyrer, så klicka för större bild.









         
Kommentarer
Postat av: Anna

var godiset godkänt? =)



jo emelie, det finns något som heter mjöl, bakpulver & vatten.. google är också poppis har jag hört ;)

2010-02-14 @ 23:13:42
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...