Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Ovanligt ledig

Torsdag torsdag hm vad jag har gjort idag, eh tja inte mycket när jag försöker tänka efter.
Sov till 09:30 (skulle vara i skolan 08:20) men så kan det vara ibland. Hade lite presentationer på skolan, men jag presenterade inget eftersom jag istället hade jobbat med mitt julprojekt till julmarknaden. Nu undrar du säkert vadå julprojekt, men icke det är en hemlis! :P
Iaf ett litet tag till, om jag inte redan råkat avslöja det dvs xD
Efter skolan gick jag till Leksandsgården D's korridor, blev bjuden på en choladkaka och pratade en massa med korridorens invånare.

Hur som haver så är vi lärarlösa imorron, så uppgiften blev att jobba under morgondagen med julprojektet. Och just exakt, jag är ju redan klar!  Detta stavas alltså  L e d i g! :D








         
Kommentarer
Postat av: cricka

Ja vad bra :D

jag är 17 år ! durå?

2010-12-03 @ 09:25:00
URL: http://cbergstroem.blogg.se/
Postat av: emma

Låter mysigt med julmarknad, blir lite nyfiken ;)

2010-12-03 @ 13:37:33
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...