Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Apples in system


Just det, jag gjorde ju mig av med min Systemetoskuld igår eller vad det heter. Knäppt ord det där indeed. Och du som har koll tänker säker nu: "Men är inte du 19 år?" Och det är alldeles riktigt, men svaret på den frågan är alkoholfri äppelglögg :P   Jag har nämligen hittat en favoritglögg, och den råkar bara finnas på systemetbolaget. Men är man välkommen till de alkoholfria alternativen så är det inga problem :)


Äppelglögg 750 ml  -  24:-






         
Kommentarer
Postat av: Meniver

Sv, Hahaha tack så mycket! :D

Kram

2010-12-02 @ 22:58:58
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: Elin W

Vi säljer den på hemköp också ju :D

2010-12-09 @ 14:58:58
Postat av: EmbLeM

Svar till Elin W: Jaha hehe dit var jag inte ens och kollade :P

2010-12-09 @ 23:26:13
URL: http://emblems.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...