Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Tisdag

Tja tja bloggen! Haha nerå bara hej :P

Har precis kommit ut duschen och sitter med bött hår och handduk över axlarna, orkar inte föna ;) Sitter samtidigt och funderar lite på om man ska ta en kopp te och en macka och ev beta av en film. Men problemet är att jag måste orka pallra mej mer till köket för te't och mackan först isf ;)

Idag jobbade vi vidare lite med den designuppgift vi redovisade igår.
Vi skannade in våra skisser i datorn och bearbetade dem lite i bl.a photoshop. Själv skulle jag även göra en miljöbild, vilket jag även gjorde. Allt klart innan lunchen, och när lektionen började igen efter luncen sa läraren att innan halv tre skulle det vara utskrivet och klart. Men det hade jag redan gjort, så.. jao soft dag att sluta vid lunch ;)

Vi har för övrigt grymt softa dagar varje dag :P
 
07:40-08:10 - Frukost i matsalen
08:20 - Skolan börjar
09:30-ca 20 min - Förmiddagsfika (hårdbrödmacka, äpple, te & kaffe)
11:30-12:30 - Lunch
14:30
- Skoldagen slut

Och på fredagar är det bara schemalagd skoltid fram till lunch.

Sweetness :)


Tog en liten cykeltur förut idag. Och självklart ska det börja regna precis när man ska vända och cykla hela vägen tillbaka igen. Varför inte lixom? xD
Jag träffade iaf ett litet föl :P Jag gillar att det här och där står hästar mitt i radhusområdena x) En liten hage i villaområdet lixom, mellan tomterna :P


Och lite gatukonst i form av krita på alfalt
Det står: Hallå där kött och blådär Sean banan här!









         
Kommentarer
Postat av: Carl Robin

Haha! Det är ju du som är "Tja-tja-bloggen" :D Visst var videon grym ja! :)

2010-08-31 @ 22:19:32
URL: http://carlrobin.blogg.se/
Postat av: emma

Vilka sköna dagar :O tillochmed fika så man ska klara av att jobba fram till lunch och sluta tidigt det gillar vi :D



svar: Klart jag ska shoppa för dig också! :)

2010-09-01 @ 14:03:29
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

hah, jag såg sean banan här om dagen bara =)

2010-09-01 @ 19:20:12
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...