Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

No special day



Förälskat mej i låten!


Idag har jag inte gjort många knop. Mest suttit inne på rummet.
Tog en cykelsväng till Konsum och Hemköp förut idag, innan middagen för att leta fter lite saker jag behövde. En bricka, klämmor till plastpåsar, nagellacksborttagare och två handdukar in till badrummet. Efter en stund började det störtregna, men jag cyklade ändå.
Till slut blev det istället för kallt så jag trampade tillbaka "hemåt" (mot skolan.) Var riktigt blöt och fick torka av mej med badlakanet innan det traskades ner till köket för att laga middag. Fiskpinnar och potatismos. Imorgon tänkte jag nog laga lax i ugnen med varma grönsaker, potatis och hollandaisesås, om jag orkar dvs. Men det vore gott.

Var till Ica förut runt halv nio en snabbis innan de stängde. Jag hade inget bättre för mej.
Köpte apelsin/citron marmelad till frukostmackorna, ungsfolie och morötter till laxen imorron.
Gräddsås och hollandaisesås. Och även en påse godis. La mej sedan i sängen och slog igång en film på datorn. Låten kommer ifrån den. Dock var låten bättre än filmen. Första var bättre.

                                                                                                                      





         
Kommentarer
Postat av: emma

Såg du på twilight? :O



svar: Ja, men man tror ju liksom inte heller att det verkligen hände något... det är ju så många som leker med bilar på vägen nu för tiden. så jag hade en 50/50 känsla i magen.

2010-08-23 @ 12:04:30
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

hur har d gått med flytt o allt hur känns de?

Vad jobbigt med ett så hastigt beslut:(

Måste verkligen vara skit jobbigt!

2010-08-25 @ 05:18:23
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...