Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Myssen has arrived

Det mega härliga vädret har fortsatt än idag, riktigt underbart <3

Idag började jag skolan 08:30 med en lektion, Fotografisk bild, efter den hade jag sedan hål fram till religionen kl 12:30. Så under hålet passade jag på att hämta min studentmössa som äntligen har kommit. Snygg som attan är den :) Sen att allas mössor luktar snus och hallon är ju en annan sak xD Very well, sedan skuttade jag på bussen och åkte hem till Anna-Banna i korsta och bakade chocolate chip cookies, ett utmärkt sätt att fördriva håltiden på. Sen back to school där religionsläraren pratade på en massa massa om hinduismen. Verkligen en krånglig religion tycker jag. Massa konstiga ord och namn på saker och ting som jag måste lära mej till provet. Märkes på Johanna och Elins flummande och fnittrande att det blev lite väl mycket att ta in mot slutet ;)

Uhm, efter den snurriga lektionen gick jag ner på stan och köpte ett fodral till mina solglasögon så dem inte mosas eller blir repiga i väskan. Sen bussen hem, och sedan från busshållplatsen och hem en ca 2,5 km prommenad med årets första glass i handen :) Kärlek till Twister <3







         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...