Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Happy hair

Sitter i skrivande stund i datasalen på skolan och tuggar på en chokladbit som jag tagit ur godispåsen som issa lämnade efter sej. Men nu var det ju inte det jag tänkte berätta om, utan istället om hårvård. Innan jag åkte till skolan pratade jag ju om t.ex hårinpackning eller att det på något annat sätt var dags att vara lite snäll mot håret. Och efter att jag hoppas av bussen inne i stan hade jag en stund innan skolan började  så jag gick iväg till Åhléns, och gissa vad dom hade där då, jo värsta kampanjen på schampo, balsam och hårinpackning från Schwarzkopf. Så jag köpte schampo, balsam och hårinpackning från Gliss Total Repair för bara 25 :- styck. Prima kap där tycker jag :)  Så nu blir det vårdande schampo och balsam vid varje duschning och hårinpackning någon gång då och då när det behövs :)




         
Kommentarer
Postat av: emma

Om håret är jätte risigt, alltså att det blir som en boll på huvudet då du duschar... så använd hårinpackningen som balsam i någon vecka. Det fick jag göra efter att jag gått från svart till blont. Det hjälper. Plus att du ska tänka på att inte använda plattången mer än nödvändigt. Ja, du fattar nog ;)

2010-04-12 @ 19:07:02
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

skaffa en värmeskyddande produkt också.. som du geggar i i handdukstorrt hår...



och ja, färgad, "tinted moisturizer". inte foundation, är bara lätt färgad ansiktskräm som jämnar ut hudtonen lite =)

2010-04-13 @ 07:26:35
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sv: Haha ja Linnéa har ridit honom till och från i snart 1 år. Han kan gå i form i skritten, traven och det börjar ta sig i galopppen med. Så ja han har blive stor;)

2010-04-13 @ 11:32:16
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Ja, du märker ju om det blir bättre :)



Jag kommer nog inte tända ljuset än på ett bra tag, men förhoppningsvis så luktar det lika gott då ;)

2010-04-13 @ 11:50:49
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...