Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Pepparkaksbak

Igår efter skolan när jag kom hem hade mamma gjort en stor bunke med pepparkaksdeg som stod i kylen, så då blev det till att baka pepparkakor som bara den. Jag ledsnade dock efter en stund så det finns lite deg kvar i kylen just nu, men har en känsla av att den kommer bli uppäten sakta men säkert ;)  Men nåt som var roligt var iaf att jag hittade min deadheadsform :D Hade glömt bort den. Köpte den på Lagerhaus i januari tror jag, och sedan dess har jag glömt att jag införskaffat den :P Så igår blev det döskallepepparkakor som bara den :)











 






         
Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :D

2009-12-17 @ 20:03:44
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snygga pepparkakor hurru;)Säkert super goda:D

2009-12-17 @ 21:24:18
URL: http://mountainman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...