Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Julafton

MERRY CHRISTMAS YOU LITTLE JERKS!

Ja då var då julafton över. Min dag spenderades hemma med mamma, lillasyster, morfar och pappa. Det skrattades och stojjades endel och morfar är väl den som babblar på mest och har sej, som vanligt. Pappa var istället hanlingskraftig och doppade slipsen i gravlaxsåsen, mkt duktig xD

Sedan dissade vi Kalle Anka, missade första 10 min, och sen så tittade vi bara en kvart, eller ja jag och mamma skippade det helt och hållet. Känns lixom som att man har sett det förut om ni förstår vad jag menar.

Har haft en riktigt bra dag. Natten spenderades med älsk <3 men mindre ok var att mamma drog igång värsta julmusiken på sterion och öppnade dörren å tjatade om frukost å julgröt på morgonen. "Det är faktiskt julafton och då får man inte ligga i sängen hela dan!" Död åt julmusik. 

Mina julklappar är jag grymt nöjd över iaf, min hög var inte fy skam :) Fick massa bra saker, och på annandagen bär det av till farmor och farfar där säkert några fler julklappar väntar, och farfars egna gravade lax, mums :)


Här kommer lite bilder och en sammanfattning på mina julklappar

  • Svart kofta
  • Svart fleecejacka
  • Skosulor med fårull
  • Strasspannband
  • Presentkort på Hööks av älsk <3
  • Svarta leggings/strumpbyxor
  • Chokladask
  • Body Shop Grapefruit
  • Labret piercing till örat
  • Massa strumpor
  • Kontanter
  • Resecheck av pappa till valfri destination








         
Kommentarer
Postat av: Anna Nordin

Jag fick exakt samma från body shop som dig :P hihi :)

2009-12-25 @ 15:15:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...