Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Inslagningstips

Går det bra för er där ute i julstöket?

Nu tänkte jag tipsa lite om vad jag tänker på när jag slår in mina julklappar. Julklappar skall slås in med mycket kärlek, tid och omtanke, det är ingenting man gör på några sekunder enligt mej. 

1. Välj papper med omsorg. Själv gillar jag den lite mer gameldagsa looken, typ naturpapper eller sånt som inte är blankt :)

2. Sedan brukar jag använda vanligt presentsnöre men även hampa eller papperssnöre. Det gör att det ser mer pyssligt ut.  Jag drar det ett varv eller två runt paketet, gör knut och snurrar sedan upp ändarna så de spretar lite.


3. Använd mycket snöre. Ju mer desto bättre. Många varv och mycket krus :)

4. Efter att jag krusat snöret med sax brukar jag sedan dela dem på mitten, så att det blir två smala delar. Går även att dela på tre. Detta gör att det ser lite mer livfullt och krusigt ut.

5. Nästa sak som jag är mycket förtjust i är lackstämplar, hur mycket mer hempysslat än så kan det bli? :D  





Ja jag tror väl att det var allt :)
Lycka till!











         
Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :D

2009-12-21 @ 15:57:00
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Halloj!

Vilken ball frilla du har. :) Skulle nog min dotter digga. :) Hon gillar uddiga frippor. :)



Kul att du kommenterade min blogg. Ser att du också gillar att pyssla loss. :)



Trevlig kväll på dig! :)

2009-12-21 @ 17:15:49
Postat av: Malin Inspiration & design

Fint paket förresten! Passade bra med lite inspiration, ska just slå in en julklapp till mit jobb. :)

2009-12-21 @ 17:17:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...