Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

En kort presentation

Följ min blogg med bloglovin

Japp..ehm.. Helu! :) Emelie heter jag (EmbLeM på bdb)
Ehm, vet inte vad jag ska säga riktigt, men jag ee en tjej på 18 år, som går tredje och sista året på Inredning & Design på Hedbergskas gymnasium. På fritiden sysslar jag med pyssel å lite sånt knåp, fotar väldigt mkt samt umgås med hästen. Har en 7-årig anglo arab valack som jag tävlar hoppning med, så där går rätt mkt tid åt.

Denna blogg tänkte jag ägna åt lite olika inredning- och pyssel-tips, tipsa om olika träningar och övningar för dej och din häst samt nya produkter på hästmarknaden. Plus lägga upp mina foton från dagen. En lite alltiallo blogg typ.

Och ni får ursäkta om jag verkar lite tråkig såhär i början, jag måste få hinna komma igång lite. Är ovan med blogg måste jag erkänna x)

Jag kan ju bjuda på en relativt ny bild på mej iaf.













         
Kommentarer
Postat av: Anna

Å vars är den relativt nya bilden då? ;P

2009-12-09 @ 22:44:29
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...