Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Dan före dopparedan

Dan före dopparedan, varför säger man så egentligen?

Jag tror jag har lärt mej det nån gång på lågstadiet när jag var liten, men det har jag glömt nu. Lite konstigt äre iaf..  Ja anyway, imorron är det då julafton för den som missat det, och just nu spelas Tänd ett ljus på radion, död åt julmusik. Så ska bli skönt att få slippa det efter imorron.  Jag är faktiskt lite spänd och nyfiken på vad jag ska få i julklapp imorron. Har haft två listor uppsatta på kylskåpet hela december med massa saker jag vill ha, så jag hoppas hoppas att jag kan bocka av flera saker på bägge listorna. Men om inte annat så fyller jag ju snart år, 20 januari, så då kan jag ju alltid önska om det jag inte fick i juklapp ;) 

Själv är jag väldigt nöjd med de julklappar jag själv ska ge bort. Känns som att jag har hittat väldigt många och bra saker, särskillt till mamma, hon är lättast att köpa till, och lillasyster, för hon tycker att allt jag tycker är fint är super fint. Så om mamma har köpt nåt å jossan tycker det är fult, så säger mamma att jag har varit med och pekat ut det. Och då blev det plötsligt SÅÅÅ SNYGGT OCH SÅÅ COOLT xD herregu lillasysteryster, skaffa en egen uppfattning nån gång xP

Här är några saker av det jag önskar mej :) hoppas hoppas hoppas ;D

  • Gummityglar svarta
  • Ullfrottéstrumpor
  • 3-fingervantar skinn
  • Tretorn Advance ridstövlar, svart m silver
  • Tunnel till örat, svart m strass, 8 mm
  • Labret till örat, 5 mm x 1,6 mm, silver med strassten
  • Pannband till hästen, strass eller swarovskikristaller
  • Adidas väska, svart
  • Tävlingsöverdragsbyxor
  • Skullcandy smok'n buds, svarta


 





         
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Såg inte din kommentar förrän nu ang. flikarna. Men jag tror du listat ut hur man gör eftersom du tydligen hjälpt Cissi med hennes design och hon har flikar. Om inte, kolla på designadinblogg.se och sök på typ "flikar".

God jul!

2009-12-23 @ 18:38:58
URL: http://storpudeln.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...