Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Finns numera på instagram

Hej mina fina små läsare! :)
Som ni märkt har det nu varit dött här på bloggen ett bra tag. Jag beklagar detta men universitetsplugg, jobb på helgerna och allt den tid som stallet kräver gör helt enkelt att bloggen inte har hunnits med.

MEN ungefär i samma veva som bloggen hamnade på is upptäckte jag nämligen instagram och blev positivt överraskad över hur snabbt och lättsamt det faktiskt är.

Så numera finns alla mina uppdateringar om vardag, stallet och Shakiro på instagram.

Följ mig! @emblems






         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...