Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Sicken effektiv dag!

Igår hade jag verkligen en effektiv onsdag :)

♦ Vaknade självmant och klev upp kl 08.30
♦ Tränat häst
♦ Blåslagit knät (och jäklar vad ont det gjorde! stora träd flyttar vist inte på sig när man rider in i de och hästen på närmare 500 kg stannar inte heller när knät mosas mot stammen, stackars knät och jag fick istället stå ut med det)
Smörjt sadel, träns och ridstövlar
♦ Badat och tvättat häst
♦ Cyklat 2,5 km till bussen
♦ Buss till stan
♦ Körkorsteori i 1,5 timme
♦ Buss hem från stan
♦ Övningskört med pappa strax över en timme
♦ Cyklade 2,5 km hem igen
♦ Släppt in och nattat hästarna

En hel del det! Men incidenten med trädet hade jag hellre varit utan :P




Bild från en annan hästrelaterad incirent ;) 
Hög häst + avfallning + ingen snö och stenhårt tjäle i backen = inte bra





         
Kommentarer
Postat av: emma

Kul att du börjat med körkortet emsis, mindre kul med knäet :( <3

2012-05-24 @ 15:41:51
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Cykla är bra! Själv trampar jag drygt 1,5 mil tur o retur till jobbet :-) och ajaj på knät!! blås

2012-05-24 @ 18:43:44
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Sv: Haha do it! Du har ett litet projekt framför dig då med virkningen ;D

2012-05-28 @ 11:19:51
URL: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...