Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Glad midsommar!

Glad midsommar! Hoppas ni har  haft en härlig dag i finvädret! :)
 
Själv började jag dagen med en ridtur i solen. Red till Aldernäset och galopperade på de gröna ängarna. Alltid lika kul att galoppera ikapp lite med bilarna på vägen bredvid. Brukar vara särskilt uppskattat av barnen i baksätet ;) Därefter lite sillunch med familjen, middag och ska nu strax bli upphämtad av bästa Cissi, plocka upp Linnéa och därefter åka ut till sommarstugan och grilla marshmallows och s'mores på stranden :)
 
 
Morfar och mamma hade förresten lite missförstånd i komunikationen förut när morfar skulle åka hem.
 
Mamma: Vill du ha med dig lite syrener hem?
Morfar: Nej det har jag hemma!
Mamma: Nej det har du inte, du bor ju i lägenhet?
Mamma gör ett nytt försök: Vill du ha lite syrener?
Morfar: Nej fan jag har så mycket hemma att äta upp!
 
Inte så lätt alla gånger ;)

 
 

I lilla Leksand och Dalarna är midsommar årets största fest. Verkligen ALLA samlas runt den där stången i Gropen. Helt sjukt men så äre. Jag menar någon annan som råkat på en sån här skylt förut? Nope händer bara i Dalarna ;)




         
Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha men åååhhh, den skylten har jag missat! Rackarns. ^^

2012-06-26 @ 11:54:03
URL: http://gaymasen.se
Postat av: ellen

hahahah! skylten <3

2012-07-02 @ 01:37:56
URL: http://duumbass.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...