Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Fredagsshopping

Jag är så glad! :D Jag har under en längre tid nu försökt shoppa och köpa mig något fint, men jag har aldrig lyckats hitta nåt. Man måste liksom ha den där särskilda feelingen som jag också saknat. Idag hade jag ca 15 min över inför bussen och tänkte då att 10 min på H&M kan jag avvara. Jag gick fram till nyhetshörnan och jisses vad jag hittade grejer! 10 min blev istället en timme och en glad Emelie med ett par byxor och fyra toppar rikare! :)






         
Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack så mycket snälla du :-D

2012-03-04 @ 13:16:25
URL: http://fannysa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...