Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Vinnare av Färstachampionatet 2011

Jag ligger lite efter här på bloggen med att berätta om mina och Shakiros resultat från tävlingar, men jag ska försöka ta igen lite nu :P

Min ridklubb jag tävlar för, Sundsvalls Fältrittklubb, har något som de kallar för Färsta championatet. Det går ut att på alla tävlingar man tävlar under året, för varje placering får man poäng. Ju bättre placering ju högre poäng. Så under året samlar man alltså på sig poäng för sina placeringar och den som tillslutet av året har högt poäng vinner respektive gren.

Jag och Shakiro vann Färsta championatet förra året, 2010. LÄNK HÄR!

MEN! Vi vann det även nu för 2011 för alla våra poäng vi samlat på placeringar under förra årets tävlingssäsong! :D




Nu är det bara att hoppas att tävlingsäsongen för 2012 blir lika bra den med! :D




         
Kommentarer
Postat av: ellen

Grattis :D

2012-04-27 @ 11:23:10
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 22:45:31
URL: http://fotokobran.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...