Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Highway to helg!

Så är det fredag igen, riktigt skönt tycker även jag trots att jag varit förkyld hela veckan och därför varit hemma från skolan. Men fredag är ju ändå alltid fredag som ger med sig den där speciellt härliga lediga känslan som bara fredagar kan :)

Idag blev det skola 8-12 och därefter bussen mot Birsta för att möta upp mamma. Där provade jag några toppar och provsatte tre olika dressyrsadlar. Det är verkligen en djungel det här med att hitta rätt sadel, men jag tror jag faktiskt hittat en jag gillar. Jag köpte också en ny parfym, Date Everyday escape. Detta pratar jag mer om i nästa inlägg :)





         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...