Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Surprise surprise!!

Mitt påsklov är nu över och igårkväll skulle jag ha åkt med tåget tillbaka till Leksand. Lägg märke till skulle! Det blev nämligen väldigt ändrade planer. Jag fick i fredags besked från Industridesign på Mittuniversitetet att de tyckte mina arbetsprover var så pass intressanta att de ville kalla mig till intervju. Så när jag ändå både bor och befinner mig i samma stad tyckte jag att det kändes väldigt dumt att åka till Leksand för att sedan åka tillbaka igen. Så jag ringde igår till min lärare och får fram tills intervjun istället en hemuppgift. Och guess what that means?
Jag blir hemma hela två veckor till!! :D  Det känns verkligen jätteknas, en vecka blev plötsligt tre :P








         
Kommentarer
Postat av: Anna

Så då blire glass på stan då? ;)

2011-05-02 @ 15:31:14
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: Michan

Hej! Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett hårstylings kit från got2b/Schwarzkopf.

Reglerna är enkla och alla kan vara med :D

Lycka till!

2011-05-02 @ 18:01:57
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: emma

wohow :D Vad härligt! Jag vill också vara ledig tre veckor. Emelie, tror du att vi har tid att träffas något då tror du? :)

Ska du börja på mittuniversitet efter design eller? :O

2011-05-02 @ 19:49:38
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...