Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Yay for Sweden!

Hej kära vänner och trevlig nationaldag på er! :)
Dagen till ära har jag klippt gräsmattan, packat ur en halv flyttlåda och ska ikväll iväg och bygga sommarhage till hästarna. Inget extra festligt tyvärr, men jag fick iaf min önskan igenom om att laga nåt lite godare till middag. Kött, pommes, sås och en god sallad blir resultatet av detta.
Det ska bli gott, det var nämligen rätt länge sen för mig :)



   Hur firar du en nationaldag?
   Äter du jordgubbar, bjuder till middag, går på utflykt,
   eller firar du inte alls?









         
Kommentarer
Postat av: mysan

vad ska du käka då?

2011-06-06 @ 16:16:11
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: emma

svar: sist jag åt pizza var för typ två veckor sedan :O Men hamburgare har det blivit mycket utav nu. Men det är liksom inte meningen :p

2011-06-07 @ 17:21:44
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: mysan

Tjenare tjejen! :)

har precis lagt ut ett videoinlägg kolla gärna in de och skriv vad du ska göra i sommar! :D



säg gärna vad dit första intryck av mig är! :)

kram

2011-06-07 @ 17:24:54
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: emma

svar: förresten, innan jag åt pizza sist hade jag inte ätit pizza på hur längesomhelst. äter aldrig pizza typ, åt pizza eftersom vi skulle på cruising, så jag vet inte vad du har fått det ifrån. Men hamburgare har det blivit för mycket utav senare. Synd att jag inte kan ta det där bara som en kommentar eftersom jag har problem med maten. En sån kommentar och jag slutar äta och får ångest. Så fort jag ser mig i spegeln så tycker jag att jag är tjock, vilket är omöjligt eftersom jag väger 40 kilo... Men jag förstår att du inte menade något illa :D

2011-06-07 @ 18:01:08
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...