Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Arbätsformädlingän

Home sweet home är riktigt härligt!  Inget behov av att sitta och räkna dagarna jag har kvar innan jag måste åka igen eller så längre, nu är jag hemma på riktigt :) Jag gillade Leksand, jag trivdes där så tro inget annat, men hemma är ändå alltid hemma, there's only one!

Idag är det arbetsförmedlingen som står på schemat, inte lika glamoröst kanske, men då skolan är slut är det Hello inskrivning på arbetsförmedlingen som gäller igen. Oavsett vad man ska göra i framtiden, studera vidare osv så är det alltid bra att vara inskriven och det så snart som möjligt. Jag hoppas det går rätt fort iaf, men det beror väl på mig och hur snabb jag är på att knappa och ha mig på datorn där. Att ta mig in till stan ska jag göra tillsammans med min kära vän Cissi :D
Henne har jag då verkligen saknat under min vistelse i Leksand. Cissi och jag har varit väldigt nära vänner sedan vi fortfarande hade stödhjul, och så ska det också fortsätta (vänskapen alltså, inte stödhjulen! umh..yeah you got it)








         
Kommentarer
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra är upptagna

Sv; Oh, yees ! Vi älskar't ! Tog också korta shorts på mig idag (: Helt underbart!

2011-06-08 @ 17:41:43
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: emma

Jag skrev in mig på arbetsförmedlingen i mitten på juni för ett år sedan och det var inte förrän oktober november som jag började få utvecklingsersättningen och jobb och allt har jag sökt själv, dom hjälper en inte egentligen. Arbetsförmedlingen suger, men det är bra då man börjar få pengar att vara med där. Det är bättre än ingenting, man får 136 kronor om dagen :)



Svar: Nej, men jag förstår att du inte menade något illa och jag vet ju att det har blivit mycket hamburgare. Men samtidigt så kanske det är bra med en väckarklocka också, det är snart strandväder, vem vill ligga på stranden med värsta magen och en hamburgare i handen och dressing på bröstet ;)

2011-06-08 @ 18:51:20
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Haha ja TV-shop är kasst. Att jag aldrig lär mig.



Och nu har vi bytt plats. Båda är home sweet home. Så idag har jag varit hemma hos Robin. :D

2011-06-09 @ 22:50:21
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Cissi

Vad gullig du är! Jag har saknat dig en massa med när du har varit på vift nere till Leksand. Och självklart ska vi fortsätta vara nära vänner även framöver =D

2011-06-10 @ 18:01:54
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Novalie

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 06:26:24
URL: http://djurförsäkring.net


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...