Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Final i Biggest Loser



Ikväll kl 20:00 är det final i Biggest Loser Sverige. Jag brukar egentligen inte följa sådanna program, mest bara titta nån gång då och då ibland. Men i och med att det inte finns så många kanaler eller så mycket annat att göra om kvällarna här på skolan så har det blivit att jag nu har sett vart enda avsnitt av Biggest Loser sverige från allra första början. Och jag måste säga att finalen ikväll kommer bli mycket spännande och ska bli riktigt kul att se! :)
Missa inte! Det var allt jag ville säga :P








         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...