Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

I förbifarten

Hejhej!

Uppdaterar med ett snabbt litet inlägg i förbifarten.
Jag hoppas att ni och allra helst Du har det kanonbra där ute i solen och värmen! :)

Själv sitter jag just nu hemma hos Nicklas och underhåller mej undertiden han står i duschen.
Idag har vi legat och solat på stranden, precis som igår, och en dag i typ förrgår eller dagen före det :P  Börjar alltså bli rätt så brun :)

Ne nu ska jag jag kila igen.
Nu nalkas det förhoppningsvis popcorn och film i soffan :)

Ha det bra och ät mycket glass! ;)


Bilder är ifrån stranden Aldernäset. Nicklas som fotat







         
Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ang håret, njäe.. i början kan det vara så, men balsam löddrar ju inte på samma sätt, därför är det svårt att verkligen göra rent överallt. Men tillslut så får man in tekniken =)



ang tröjan, jaså du bar bytt stil ;P

tjaaa... s, kanske xs.. men det är stretchigt tyg också.. annars ska jag sälja eller ge den till erikshjälpen typ..

2010-06-29 @ 09:46:28
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...