Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Drömmar om en skisshörna forts.

Dagens shoppingtur med mamma var mycket mysig, ingen otålig lillasyster som tjatar om att gå hem eller gå vidare när jag och mamma testar, provsitter och tittar på inredning. Jag har en lillasyster som istället intresserar sig för skor, vilket det inte finns särskillt gott om på Ikea ;)

På Ikea kikade jag på mina drömmar inför skisshörnan som jag tidigare pratat om. Jag provsatt idag arbetsstolen SNILLE som jag funderat på till min skisshörna. Den var kanonskön att sitta i och kommer att bli helt perfekt. En sådan med en "fårplutt" (sittdyna med fårullsimitation) på kommer helt klart att införskaffas! Så snart jag lyckats packa upp alla flyttlådor och fått tomt på rummet. Jag känner på mig att det tyvärr kommer att dröja ett tag ;P


Produktbeskrivning för bilden:

OLEBY arbetslampa - 99:-
DEKAD väckarklocka - 79:-
SNILLE arbetsstol - 229:-
BERTIL stolsdyna - 59:-
FICUS NASASJA krukväxt - 59:-
PHALAENOPSIS krukväxt - 69:-

Samtliga är från Ikea





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0


bloglovin