Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Inriktning Inredning & Design

Som ni märker har jag gjort tre olika inriktningar här på bloggen.

Startsida - Allmänn blogg där jag berättar om mej, min vardag och andra saker som händer.
Inriktning Häst -  Där jag berättar om mina träningspass, tävlingar, utrustning osv.
Inriktning Inredning & Design - Där jag då och då lägger lite updates om snygga inrednings och design detaljer osv.

Detta är ett sätt som gör det lättare för er hästintresserade eler inredningsintresserade att just läsa och följa den sida ni vill :)

De olika inriktingslänkarna hittar ni till höger under headern.
Säg till ifall det inte funkar för dej.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2012-01-12 @ 23:30:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0


bloglovin