Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Fyndat på H&M Home

Nu sitter jag spänt och räknar dagarna som går. Har fyndat liet saker på H&M.se. Fyra superfina saker från H&M Home, men även ett par billiga leggings på ungdomsavdelningen Devided. Hoppas det kommer en avi med posten snart så jag får mina grejer :D

1. Kuddfodral, Green means Harmony
2. Svarta Leggings med dragkedja
3. Svart/vit fleecepläd med streckkod
4. Vit/grå löpare med massa text på
5. Kuddfodral, Town


Kommentarer
Postat av: JuliaLinnéa♥

Hej! Jag skulle vilja få lite kritik om min blogg, det skulle vara urgulligt om du kunde svara på frågorna i inlägget med rubriken "I'm on my way to Sollefteå". Tack på förhand. HUGS!♥

2010-03-01 @ 17:01:14
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0


bloglovin