Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Vinnare av Svenska Angloarabföreningens tävlingschampionat 2011

Men inte nog med att jag och Shakiro vann Färstas tävlingschampionat så kommer här en till grej!

Shakiro är av rasen Angloarab, dvs en korsning mellan engelsktfullblod och arabisktfullblod, och är därför registerad i Svenska Angloarabföreningen. Svenska Angloarabföreningen, eller SAAF for short, har också ett tävlingschampionat där man får poäng för sina tävlingaplaceringar under året. Ju bättre placering ju högre poäng får man. Men skillnaden är att här tävlar alla grenar mot varandra, dressyrekipage, hoppekipage, fälttävlan, utställningshingstar m.fl, alla sveriges angloaraber tävlar mot varandra.

Och kan ni då gissa vilket ekipage som vann Svenska Angloarabföreningens tävlingschampionat för 2011? Jag och Shakiro! :D


Fick detta snygga täcke på posten förra veckan. Brodyren lyder: Tävlingschampionatet SAAF 2011.



Min snygga grabb, och duktiga framförallt! :)





         
Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skoj att det passade så fint på honom :)

Lycka till på tävlingarna framöver :)

// Therese

2012-04-27 @ 16:18:46
Postat av: karolina

hej fin blogg läs gärna min!

2012-04-28 @ 10:21:57
URL: http://karrog.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul! :D Grattis

2012-04-29 @ 14:15:04
URL: http://semlur.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...