Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Lördag med studentlyx

Hugaligen, att rida i 19 minus är inte det roligaste som finns att göra. Mina stackars små kinder. Jag försökte dra upp halsduken över näsan så gott jag kunde, lär ha sett ut som en bandit på en vit häst, men det är fint ;) Halsduken åkte ändå bara ner i farten så det var inte mycket att glädjas åt ändå.

Till middag idag blev det studentlyx! :D  Pass på!, som Robin skulle sagt. Fläskfilé som jag marinerade lite innan stekning, potatiskrocketter och massa bearnaisesås. Grymt grymt gott :D

Och hårfärningen förresten, vilket slöseri på tid, arbete och pengar rätt i sjön. Det blev ingen som hellst skillnad från innan! Där blev jag faktiskt besviken. Men nu vet jag ju iaf till nästa gång att den nyansen inte är någon idé att köpa för den motsvarar min naturliga hårfärg. Att bedömma färgen mot förpackningen är verkligen sjukt svårt. Men inte tycker jag att det blev så som det såg ut på bilden iaf.








         
Kommentarer
Postat av: Miranda

Asfin bloggdesign! (y) :D

2011-02-19 @ 18:47:41
URL: http://miiranda.blogg.se/
Postat av: Johanna

- kul! :)

2011-02-20 @ 18:24:12
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: ellen

åh va gott :D

2011-02-23 @ 12:08:21
URL: http://duumbass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...