Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Helt sjukt känns det

Om sju timmar kommer jag, om allt rullar på som det ska, att vara hemma. Mitt riktiga hemma, hos familjen i Sundsvall. Herregud, det kändes som om det var igår som jag beställde biljetterna. Jag har längtat hem litegrann varje dag sedan jullovet, vissa dagar mer. Alltså varje dag i sex veckor, och idag åker jag hem :S Efter att tågbiljetten köptes förra veckan kändes allt lugnt och min längtan försvann, och idag åker jag hem...Jag måste skynda mig att längta!!

Hehe ne men det ska bli otroligt skönt med en veckas lov hemma. Hemma med familjen, mamma, min lilla katt och min knäppa häst :)

Om en timme måste jag börja bege mig mot tåget. Herregud! Usch jag hatar att resa...
Nu måste det packas klart.








         
Kommentarer
Postat av: Elinor

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin?

2011-02-24 @ 12:59:48
URL: http://elinorsfoto.blogg.se/
Postat av: emma

Emelie du måste höra av dig till mig något så vi kan träffas, jag har saknat dig såååå :D

2011-02-24 @ 16:37:35
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

Vart är det du har varit ? :) alltså bor du inte hemma eller? låter som om du bor ganska långt bort från din familj :p ?



2011-03-01 @ 00:15:36
URL: http://ssandraf.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...