Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Vind saknas

Just ja Drakfestivalen var det ja. Haha ehm jo det har regnat hela dagen och inte varit ett dugg till vind, så någon drakflygning blev aldrig av x)
Istället hängde vi upp alla våra drakar längs väggarna i gymnahallen så alla kunde se varandras och så gick drakexperten Olle runt och kommenterade allas drakar. Sedan fick vi se några av hans egna verk som han hade tagit med sig. Rätt tufft att nästan vad som hellst kan flyga :P

Så från kl 11:00 har det varit lektionslöst idag. Det är inte helt fel ;)
Imorgon återgår vi till arbetet med designuppgiften, redovisning torsdag nästa vecka.

Nu sitter jag bara och tar det lugnt fram till 15:00, då börjar en kurs om egenföretagande. Måste gå dit iaf och se om det är något att vara med på. Jobbig tid iaf, 15-18 >_<

Men jag lovade ju som sagt att ta med kameran, även om det inte blev sådanna bilder som jag hade förväntat mig. Jag har mer tänkt mej drakar i luften och klarblå himmel, men det får bli bilder på drakar längs väggarna istället ;) Inte har jag heller provflugit min, den kanske inte ens kan flyga.


Bilder i miniatyr, klicka för större!
     








         
Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv; okej var fotograferar du med för kamera och objektiv? ^^,



Vad fotograferade du på dom bilderna? Äpple? ^^,

2010-09-16 @ 14:29:55
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Anna

barbapappa =D rockan var döcool btw!



hä'ä bar' å' cykle då!

hah, hÄstlovet - jaja ;)

2010-09-16 @ 15:22:28
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...