Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Städa städa varje..onsdag

Ojojoj idag har jag varit duktig!
Jag har byggt klar min drake från idé till slutresultat på en dag. Dessutom handsytt den ;)
Sedan har jag tvättat idag, två maskiner. Men nu är ju även den andra torktumlaren trssig. Så det får bli torkrummet under natten för mina kläder. Får gå ned och hämta dem imorron, eller efter kunch :P

Sen har jag minstan städat oxå idag. Noga och fint och allt sånt där.
Började med att damsuga, både mitt rum, badrum och övervåningen i huset. Sedan blev det hink och trasa och torkade lite här och var, Svirade runt med trasan en hel del inne i badrummet, både hyllan ovanför handfatet, själva handfatet, längst golvet och överallt. Så nu skiner det!

Sedan blev det fönsterputsen, så nu skiner både spegeln och fönstret ;)

Sedan blev det äppelkaka och vaniljsås med klassen, väl förtjänat tycker jag :)
Imorron är det Drakfestival, har dock inte testat om min drake flyger än.
Det vore ju en fördel om den gjorde det ;) Jag lovar att ta med kameran iaf :)










         
Kommentarer
Postat av: Anna

neej, jag var 9 och du skulle fylla 9 ;P Jo, kanske lite mer då :P Hur långt äre till närmsta större ställe då? Annars, nätshopping ftw ;)

Du åker hem till jul gissar jag? Inte jättemycket smink - lite.. Men mest hudvård!

2010-09-16 @ 07:15:12
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: emma

Vad duktig du är! (y)



Svar: Det finns en liten butik i Timrå som man kan ge kläderna till och då hon har sålt kläderna får man en viss procent av det hon tjänade på dom :)



Vad menar du med besked? Jag antar att jag kommer att få besked någon gång efter 15 oktober om jag får komma på intervju eller inte och sedan i slutet på december lär jag veta om jag kommit in.

2010-09-16 @ 12:33:07
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Embla

Haha, komisk bild du gjorde med ditt huvud ! :)

Puss

2010-09-16 @ 22:29:54
URL: http://givemeall.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...