Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Rubriken sprang ditåt -->

Imorse var det verkligen trögt att lämna sängen. Jag måste börja lägga mig tidigare på kvällarna, men det är självklart svårt när man inte riktigt är trött.

Idag skulle jag behöva hinna med en massa grejer, men vet inte riktigt hur det ska passa ihop tidsmässigt. Innan kl 15:00 ska jag ha varit in till centrum och lämnat ett cv till en butikschef som jag skulle träffa. Dagens lektion slutar 15:00, och 15:00 börjar Krokikursen som håller på fram till 18:00, så innan dess hade det varit bra att fått sig nåt i magen. Och är i rätt stort behov av att handla mat, fast det lär jag inte hinna idag. Men det funkar nog ;) 
Ärligt så känns det faktiskt lite pirrigt eller lustigt inför krokikursen.
Kommer nog till en början kännas riktigt konstigt att sitta och tecka av en naken människa.
Är det här bloggvänligt förresten? Jag vet inte :P

Snart är det lunch iaf, gott gott :) 
Jo just det, regnar gör det idag oxå. Det har regnat lite varje dag i så gott som tja kanske 2 veckor nu, en liten skur om dagen kontrat med solsken. Ingen blåst dock, och det är skönt att slippa de kalla höstvindarna :)







         
Kommentarer
Postat av: elina

sv: jaa den är supermysig :D

2010-09-21 @ 13:01:19
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, och det var gott med :D

2010-09-21 @ 14:51:10
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: emma

vad hemskt att sitta och rita av en naken person :O



svar: Hoppas att importen är dyrare än kostnaden på djuret då ;)

2010-09-21 @ 14:56:27
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hah, du kroki är ingenting! Jag ska måla PÅ nakna människor x)



här blåser det rätt ofta också =/

2010-09-21 @ 17:28:08
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...