Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Lite dagsbabbel

Helgen tillsammans med Nicklas har varit mysigast, bäst och allt sånt där bra.
Precis som vanligt :)
Vi har cyklat, prominerat, drickit te, ätit popcorn, gått och handlat, tagit en fikat osv :)

Idag har jag nog inte gjort nånting på skolan. Men har ändå suttit här. Suttit vid datorn alldeles för länge istället, utan att få någonting annat gjort. Men det löser sig ;)

Nu ska jag och några andra i klassen snart gå iväg till bibloteket och rösta. Antar att det heter förtidsrösta. Det är första gången i mitt liv som jag får rösta, så jag tar det nog lite med en klackspark. Man kommer ändra sina åsikter och rösta på olika partier många gånger i sitt liv. Så man ska nog inte lägga så himla stor vikt på sin allra första röst i livet.

Idag tänkte jag nog ta och göra chickennuggets, ris och currysås till middag. Eller se om den grillade kycklingen i kylskåpet som blev över från i fredags vill vara med mej idag eller blivit för gammal. Hur länge håller en grillad kyckling i kylen, någon som vet?
Sen måste jag nog vattna blommorna oxå idag. Bara jag kommer ihåg dem stackarna så.
Nedå dom mår nog rätt bra hos mej. Bättre än vad de gjorde hemma.
Jag vårdar och vattnar och klappar på dem så fint så.

Hör av mej mer sen :) Hejsan hejsan


Lägger upp en grymt gammal bild mest bara för att :P
eller ja grymt och grymt gammal, ett år gammal.









         
Kommentarer
Postat av: Lillan

Tjofräs!



Jag tog din fråga seriöst om kycklingen där ! :D

Om den är grillad i fredags och köpt i butiken så är det absolut sista dagen idag, allt hänger på hur kallt ditt kylskåp är och om hur den är förpackad. MEn den är säkert ätbar! ÄT PÅ!

Syns imorgon i skolan! :D

2010-09-13 @ 15:40:44
URL: http://leksandsgardend.blogspot.com
Postat av: emma

JAG SAKNAR EMOLIE :'( Det känns så nytt med blondare och tjejigare Emelie :*

2010-09-13 @ 17:11:29
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Roligt att du tittade in hos mig o kul att du gillade bloggen! Måste säga att din frisyr på bilden var så cool, den i pressen var med himla fin!



Kram på dig!

2010-09-13 @ 21:04:36
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Anna

Vad röstades det på då?

2010-09-14 @ 17:50:26
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...