Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Fredags och framtidstankar

Eget företagande-kursen var betydligt kortare än väntat! :D
Vår lärare Kajsa hade sagt 15-18 till oss, 3 timmar. Men den var bara 1,5 timme :P
Kan nog vara bra att kunna det där med, allt som har med företag, moms, inköp, å hela stora grejen runt företagandde. Har lärt mej massor redan efter en gång. Antecknar flitigt oxå i ett litet A5 block med plastpärmar vilket kommer hålla länge, för det hade jag tänk kunde få hänga med mej i livet som en liten handbok. Jag drömmer ju om både att få bli inredare och få ha en iten gårdsbutik med noga utvalda inredningsprylar.
En som liten och söt moderngamal lantgård, men mitt i smeten, nära någon stad. Liten och kompakt men äppelträd, bärbuskar, blommor och grönsaksland. Gärna någon liten höna oxå, men jag vet inte hur det funkar med katter. Men den ska inte ligga långt ute i buschen och vara jättestor iaf. Shopping! ;)

Från en sak till en helt annan. Imorron på lunchen på skolan är det håll i er, Pizzabuffé!
Har höga förväntningar, så hoppas jag inte blir besviken x)
Pizzabuffé och fredag. Funderar på att kanske cykla in till centrum och köpa mej en liten godisburk. Yes på Hemköp kan man välja att plocka lösgodis i en supersöt liten burk. Antingen mintgrön eller ljusrosa :) Typ ahlgrensbilar färgerna, du förstår! ;)
Eller så blir det kanske chokladpudding, jag vet inte riktigt :P

Vad tycker du skulle vara gott precis just nu? :)







         
Kommentarer
Postat av: fanny

riktigt fin blogg du!(:

2010-09-17 @ 00:49:03
URL: http://fanybany.blogg.se/
Postat av: Anna

precis just nu?

FRUKOST =D

2010-09-17 @ 10:54:48
URL: http://banna.blogg.se/
Postat av: emma

Men då kommer vi bli konkurrenter om båda ska öppna en liten söt butik? :O



svar: Men du förstår inte det där med thesims, när man har tråkigt så är det roligt att ha någonting att göra. Tillexempel slå igång ett spel och sitta ett tag. Jag slår hellre igång thesims där jag får inreda än något annat.

Det var mer förut att jag satt hela tiden, nu sitter jag nästan aldrig för att jag har inte lika mycket tid och för att jag börjar bli äldre och hittat annat roligt på datorn ;)

2010-09-17 @ 12:11:12
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Seriöst, så gör vi så slipper vi bli konkurrenter. Jag tror vi skulle bli bra butiksägare tillsammans :D



Vad brukar/brukade du spela för spel då? ;)

2010-09-17 @ 14:03:09
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Dom där gårdsplanerna lät bra tycker jag. Har nog ungefär samma plan jag då det gäller hus. Dock inte nån butik elr inredning, den delen får du stå för:P



Sv: kan tänka mig att det vart lite sömnvarning efter ett tag :P

2010-09-17 @ 14:15:37
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Emilia [rutigtmonster]

sv. Jag vet att jag kan somna men jag hade så konstiga tankar i mitt huvud efter att jag hade "vaknat upp igen".

Det var dom värsta tio minuterna i mitt liv ska jag säga. Jag var helt bort kopplad från omvärlden.



du har en fin blogg :)

2010-09-18 @ 18:48:17
URL: http://rutigtmonster.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...