Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Jag har jobbat idag!

Gissa vad jag har gjort idag?   Jo jag har jobba å det var jätteskoj! :D 
På Presenta, en liten butik här i Leksand där jag i augusti/september lämnade ett cv om extrajobb. Mia på Presenta ringde till mig i onsdags och frågade om jag kunde komma och jobba på lördag, och självklart hoppar man in! Jobbade 10-15 idag och det var superkul. Vägde upp te i fina påsar, bemötte kunder, slog in presenter och stod vid kassan hela dagen :)








         
Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland - Lifestyle & Fotografering

Gillar din blogg starkt! :)

2010-11-20 @ 16:15:29
URL: http://josefineah.blogg.se/
Postat av: emma

Vad roligt att du fick jobba lite :D



svar: Ja, nu är det bara att peppa tills nästa måndag istället ;)



Håll tummarna hårt, bara jag kommer in så kan jag iallafall säga ifrån och känna att jag fick iallafall en chans :)



Ja, idag har jag fått ont i halsen så det är nog som du säger att det är någon infektion i kroppen då man känner sig helt slut fastän man ligger ner. Man orkar ingenting och känner sig jätte retlig mest hela tiden och stör sig på en massa saker. :/

2010-11-20 @ 17:01:20
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...