Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Sovmorgon?

Ja jag som kvällen innan sa att Gu va skönt det ska bli att få sova ut och vakna utan väckarklocka imorron.
Men tjena va bra det gick då. Kl 07:45 kommer mamma och väcker mej mitt i en dröm för att fråga om jag skulle åka med henne, fast att jag kvällen innan hon gick och la sej sa att jag inte skulle åka med henne utan gå vid 11:30 ifall att jag behövde komma till sista lektionen.
Och inte kunde jag somna om sen elle, ne. Så det var bara att kliva upp det.

Ibland blir man smått le.

Nu har jag nyss tuggat i mej en toast till frukost. Hehe frukost 3½ timme efter att man klivit upp (y) Men jag har iaf suttit och fixat och mixtrat en massa med mitt CV. Så nu ska jag skriva ut ett gäng och dela ut på olika ställen :)






         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...