Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Quick update

Idag har jag varit och tävlat, gick awsome :D men berättar mer om det samt bilder på Inriktning Häst lite senare.

I fredags var jag btw hemma från skolan, torsdags med, förkyld å sjuk. Så nu har jag skrivit klart både svenska talet och PM:et till det! Fett skönt :) Skickade PM:et till Sara redan i fredags. Berömmer mej själv för bra framförhållning!

Idag föresten när jag stod vid spisen och stekte halloumi så när jag tog bort stekpannan sa det whoff och värsta lågan på plattan! :S men jag slog med stekspaden på den så blev allt bra ;)



Min baby som spelar :)

Nu ska jag duscha, herrå






         
Kommentarer
Postat av: emma

svar: men paddorna finns ju alltid. Blä jag spyr bara jag skriver monsterdjuret! :(

2010-05-03 @ 11:55:39
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...