Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Baka baka sockerkaka

Mums mums, sitter just nu och gottar i mej de sista smetresterna ur bunken.
Jag bakar sockerkaka. Den står just nu i ugnen, och jag hoppas verkligen att jag lyckas få till den precis sådär perfekt smetig och gosig i mitten som jag gillar den :)

Jag tycker inte om sockerkakor som är alldeles torra eller ja, så som dom egentligen ska vara. Ne gosiga och kladdiga ska dom vara i mitten :)   Men precis som med allt man bakar så är smeten eller degen helt klart godast. Bullar, pepparkakor, muffins, sockerkakor, lussekatter :)


Googlade fram en bild på en sockerkaka så det inte skulle se så tomt ut :)














         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...