Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Kvällsfika i soffan

Det där med att blogga från mobilen verkar funka sidådär :S
Inläggadet delades upp i tre delar :S  Aja skriver det igen här istället :P

Hejhej. Sitter i soffan och har precis ätit upp mitt kvällsfika.Gjorde mej två ostmackor och en extra lyxig kopp med chai-the. Men honung, grädde och lite malen kanel på toppen :)  Nu sitter jag iaf och toppar på Håkans Bar på kanal 5, men det är bara bara tok. Inget vidare måste jag säga.

Aja det var vad jag hade att säga :)







         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...